no
en
Din forside:
FRITID
Din forside:
MARITIM
Din forside:
NÆRING
naering
Din forside:
FRITID
Din forside:
MARITIM
Din forside:
NÆRING
FRITID
FRITID
Forside med skipstrafikk, vær, webkamera og bruåpning.
fritid
MARITIM
MARITIM
Forside med skipstrafikk, vær, skjema, havnefasiliteter og kontaktinformasjon.
maritim
NÆRING
NÆRING
Forside for leietakere og næringsliv, med kontaktinformasjon, leietakermappe og strategi.
naering
/uploads/bilder/toppbilde/Havneregulativ 2019.jpg
/uploads/bilder/toppbilde/Havneregulativ 2019.jpg
/uploads/bilder/toppbilde/Havneregulativ 2019.jpg
Nyheter
Nyhetsarkiv
RSS-feed
Sosiale medier
Nyhetsbrev
Havna
Våre havner
Skipstrafikk
Havnevakta
Aktører i havna
Bruåpningstider
Regelverk og priser
Skjema
Cruise
Værstasjon
Tidevannstabell
Webkamera
Utvikling
Grønøra vest, Orkanger
Kalkanlegg Verdal
Uterom Brattørkaia
Miljø
Kommunedelplan for Nyhavna
Cruisenettverket
Rapporter
Tømmerkai/flerbrukskai Namsos
Eiendom
Lokaler til leie
Leietakermappe
Parkering
Korttidsparkering
Gjesteparkering
Leie av parkeringsplass
Om oss
Ansatte
Organisering
Kontakt
Strategi
Årsrapporter
Selskapsavtale
Økonomi
Logo
Forsiden
Nyheter
Ro-Ro-last fra sør i England til nord i Norge
Nyheter
Nyhetsarkiv
RSS-feed
Sosiale medier
Nyhetsbrev
Ti siste nyheter
12.02.2019
Trondheim Havn innfører miljøprising av cruisebesøk
12.02.2019
Stø kurs videre for Trondheims havnearbeidere
11.02.2019
Ingen fare for nye skred ved Trondheim Havn Verdal
07.02.2019
Kollektiv klimasatsing: Metrobussen kom sjøveien
06.02.2019
Skansen svingbru operativ igjen
25.01.2019
Oppdatert: Kanalen og Nidelva midlertidig stengt for inn- og utfart.
24.01.2019
Beitstadfjorden delvis islagt
14.01.2019
Undersjøisk skred på Verdal
07.01.2019
Åpent møte om Nyhavna
30.12.2018
Nytt havneregulativ for 2019
11. februar 2015
Ro-Ro-last fra sør i England til nord i Norge
Tweet
Skriv ut
Ferden fra England til Norge trenger ikke være lang.
- Felleskjøpet valgte den m
vennlige veien for sin prosjektlast, sier Olav Kvam fra Felleskjøpet.
Lørdag gikk ro-ro-lasten fra Immingsham sør-øst i England via Bring og Sea Cargo, og onsdag kveld uka etter var lasten framme i Trondheim.
Her ble godset splittet før det fortsatte den grønne veien videre nordover til flere destinasjonshavner langs norskekysten. Det er J.P.Shipping som handlet frakten videre.
Her kjøres Brings containere inn på skipet.